Aplikacja mobilna do komunikacji z usługą remote concierge

Aplikacja mobilna do komunikacji z usługą remote concierge2019-06-03T17:36:14+02:00

Opis projektu

Nasz klient to innowacyjna firma dostarczająca usługę zdalnego wsparcia concierge online – skierowana dla managerów wyższego szczebla pracujących na terenie Polski. Proces komunikacji klient-asystent był problematyczny. Jako firma mająca kompetencje w wielokanałowym kontakcie z klientem zostaliśmy odpytani o radę. Efektem było stworzenie aplikacji mobilnej (iOS+Android) z możliwością kontaktu z klientem przez interfejs aplikacji – ujednolicający kilka kanałów.

  • chat
  • rozpoczęcia rozmowy telefonicznej
  • rozpoczęcia rozmowy na wybranym komunikatorze klienta
  • email
  • sms
  • możliwość nagrania zgłoszenia

Dodatmowo aplikacja utrzymywała historię kontaktu, najważniejsze dane, kalendarz z zaplanowanymi akcjami asystenta, status zgłoszonych zadań dla asystenta, skrzynkę z odpowiedziami z różnych kanałów. Na potrzebę klienta Commoditech dostarczył:

  • Pomysł na aplikację
  • Design / UX / UI
  • Prace programistyczne
  • Integrację z systemem CRM aktualnie użytkowanym przez Klienta poprzez API
  • Testing i utrzymanie rozwiązania
Logo Klienta zmienione na wizualizacjach