Implementacja opensource CRM

Implementacja opensource CRM2021-09-27T11:46:11+02:00

Project Description

Naszym klientem była mała, butikowa firma rekrutacyjna działająca na terenie Europy w zakresie rekrutracji technicznych i executive search. Od jakiegoś czasu zarząd nie mógł podjąć decyzji o wyborze dostawcy CRM. Wybrane problemy związane z analizowanymi dystrybucjami ATS:

  • Wysokie opłaty,
  • Skalowanie opłat per użytkownik korzystający z systemu lub ograniczenie olości wpisów w bazie,
  • problematyczne wyjście i zmiana partnera
  • a przede wszystkim niepewność co do powierzania wrażliwych danych osobowych podmiotowi zza granicy lub małej / średniej wielkości firmy w Polsce.

Klient nosił się również z pomysłem stworzenia własnego rozwiązania lub pozostania przy używanych do tej pory współdzielonych skoroszytów online.

W ramach doradztwa przedstawiliśmy najbardziej efektywne kosztowo i strategicznie rozsądne możliwości. Pomiedzy możliwościami wyróżnilismy wybrane rozwiązanie opensource jako najbardziej odpowiednie do firmy jako sprawdzoną dystrybucję z aktywną społecznością rozwijającą produkt. Właśnie to rozwiązanie zostało wybrane. Po wdrożeniu, konfiguracji i dodatkowych zmianach programistycznych w celu dostosowania rozwiązania do potrzeb klienta udało się dostosować je do wszystkich wymaganych aspektów funkcjonalnych – ATS i HRM. W ramach prac rozwojowych system obsługuje również większość krytycznych procesów firmowych jak fakturowanie i finanse, zarządzanie projektami, CRM. Pełni również rolę repozytorium firmowego / bazy wiedzy.

Zakres prac przewidywał:

  • Doradztwo przy wyborze
  • Implementacja na infrastrukturze Klienta
  • Pełna konfiguracja
  • Prace programistyczne przy dodatkowych funkcjonalnościach
  • Migracja danych (120k rekordów)
  • Administracja / utrzymanie rozwiązania
  • Stworzenie pulpitu kierowniczego z wybranymi wykresami dla zarządu menedżerskiego

Zaimplementowane moduły:

  • Kontakty

  • Firmy

  • Dokumenty i CV

  • Spotkania

  • Baza wiedzy

  • Wykonane telefony

  • Raporty

  • Finanse i faktury (+integracja z systemem Klienta)

  • Leady sprzedażowe

  • Zarządzanie projektami