Webinar2020-10-16T12:53:11+01:00

Organizujemy duże eventy online

Nasza platforma pozwala na przygotowanie w niej zarówno nowych, programowanych „na miare” narzedzi, jak i wykorzystanie istniejących standardów telekonferencyjnych na rynku, jak MS teams, Cisco/webex czy Zoom.

Oparcie technologii na platformie zapewnia dodatkowe zabezpiecznie dostepu, przejrzysty interface dla każdego uczestnika a także pozwala na większe możliwości dostosowania funkcjonalności i brandingu. Dzięki automatyzacji tworzenia scieżek programowych dla każdego użytkownika można uniknąć chaosu towarzyszącemu dużym wydarzeniom.

Doradzimy jak wybrać system, który pozwoli w efektywny kosztowo sposób zorganizowac niebanalne wydarzenie online.

Rodzaje eventów

  • Pojedyncza sesja webinar
  • Sesja konferencyjna na zywo / webinar z Q&A
  • Konferencja z keynote speech, sesjami równoległymi i strefa partnerska
  • Integracja online dla pracowników
  • Szkolenia z panelem rejestracji oraz wtyczka do płatnosci online

Elastyczność platformy pozwala na tworzenie indywidualnych „ścieżek” dla grupy uczestników lub uczestników indywidualnych.

Każdy z uczestników może mieć dostęp wyłącznie do swojego, personalizowanego harmonogramu, który powstaje w oparciu o przypisanie uczestników do danych grup lub nadania im indywidualnych uprawnień/dostępu do wszystkich sesji w trakcie wydarzenia.

Uczestnicy i ich rola w wydarzeniu

Podczas tradycyjnego eventu organizator określa spodziewana liczbę uczestników oraz definiuje ich role. Ten sam proces przechodzimy podczas planowania eventu online. Pozwoli to określić moduł platformy z którego będziemy korzystać.

Definiujemy 3 rodzaje eventów:
Do 100 uczestników
Do 400 uczestników
Ponad 400 uczestników
Oraz 4 podstawowe role uczestników:

Jak uczestnicy mogą dołączać do wydarzenia

Nie ma znaczenia gdzie znajduje się twój Panelista albo Uczestnik. Możemy umożliwić wszystkim uczestnikom na dołączenie do eventu za pomocą różnych urządzeń, wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu.

Możliwości interakcji

Event publiczny vs prywatny

Studio z green screen dla najważniejszych sesji

Całość wydarzenia lub najważniejsze sesje można realizować ze studia TV wyposażonego w green screen i ekrany diodowe. Pozwala to na tworzenie multimedialnych scen, lub studia telewizyjnego, dzięki czemu Twoje wydarzenie stanie się unikatowe, bardziej angażujące i niezapomniane.

Dzięki najnowszej technologii realizacyjnej możemy animować prezenterów, którzy dołączają do sceny z różnych miejsc.

Dodatkowe funkcjonalności

  • możliwość wspólnej pracy na tzw. białej tablicy – white board

  • możliwość odtwarzania plików audio i wideo z lokalnego urzadzenia oraz z URL

  • możliwość nagrywania spotkań do pliku mp4

  • można właczyć lub wyłaczyć podglad uczestników spotkania tj. uczestnicy nie widzą ile jest gości i kto dokładnie słucha wykładu

  • mozliwość rejestracji na spotkanie – uczestnik aby podłaczyc się do spotkania, powinien sie zarejestrować z podanego linku

  • możliwość grupowania uczestników i przygotowania indywidulanej ścieżki sesji dla każdej z grup lub każdego z uczestników – bardzo przydatne przy planowanych równoległych sesjach/spotkaniach

Analiza, raporty oraz follow-up

Dane zebrane o wszystkich osobach, które wzięły udział w danym wydarzeniu, dają olbrzymie możliwości kolejnych działań networkingowych i marketingowych.