Project Description
Nasz klient to innowacyjna firma dostarczająca usługę zdalnego wsparcia concierge online – skierowana dla managerów wyższego szczebla pracujących na terenie Polski. Proces komunikacji klient-asystent był problematyczny. Jako firma mająca kompetencje w wielokanałowym kontakcie z klientem zostaliśmy odpytani o radę. Efektem było stworzenie aplikacji mobilnej (iOS+Android) z możliwością kontaktu z klientem przez interfejs aplikacji – ujednolicający kilka kanałów.
- chat
- rozpoczęcia rozmowy telefonicznej
- rozpoczęcia rozmowy na wybranym komunikatorze klienta
- sms
- możliwość nagrania zgłoszenia
Dodatmowo aplikacja utrzymywała historię kontaktu, najważniejsze dane, kalendarz z zaplanowanymi akcjami asystenta, status zgłoszonych zadań dla asystenta, skrzynkę z odpowiedziami z różnych kanałów. Na potrzebę klienta Commoditech dostarczył:
- Pomysł na aplikację
- Design / UX / UI
- Prace programistyczne
- Integrację z systemem CRM aktualnie użytkowanym przez Klienta poprzez API
- Testing i utrzymanie rozwiązania



Logo Klienta zmienione na wizualizacjach