Project Description
Naszym klientem była mała, butikowa firma rekrutacyjna działająca na terenie Europy w zakresie rekrutracji technicznych i executive search. Od jakiegoś czasu zarząd nie mógł podjąć decyzji o wyborze dostawcy CRM. Wybrane problemy związane z analizowanymi dystrybucjami ATS:
- Wysokie opłaty,
 - Skalowanie opłat per użytkownik korzystający z systemu lub ograniczenie olości wpisów w bazie,
 - problematyczne wyjście i zmiana partnera
 - a przede wszystkim niepewność co do powierzania wrażliwych danych osobowych podmiotowi zza granicy lub małej / średniej wielkości firmy w Polsce.
 
Klient nosił się również z pomysłem stworzenia własnego rozwiązania lub pozostania przy używanych do tej pory współdzielonych skoroszytów online.
W ramach doradztwa przedstawiliśmy najbardziej efektywne kosztowo i strategicznie rozsądne możliwości. Pomiedzy możliwościami wyróżnilismy wybrane rozwiązanie opensource jako najbardziej odpowiednie do firmy jako sprawdzoną dystrybucję z aktywną społecznością rozwijającą produkt. Właśnie to rozwiązanie zostało wybrane. Po wdrożeniu, konfiguracji i dodatkowych zmianach programistycznych w celu dostosowania rozwiązania do potrzeb klienta udało się dostosować je do wszystkich wymaganych aspektów funkcjonalnych – ATS i HRM. W ramach prac rozwojowych system obsługuje również większość krytycznych procesów firmowych jak fakturowanie i finanse, zarządzanie projektami, CRM. Pełni również rolę repozytorium firmowego / bazy wiedzy.
Zakres prac przewidywał:
- Doradztwo przy wyborze
 - Implementacja na infrastrukturze Klienta
 - Pełna konfiguracja
 - Prace programistyczne przy dodatkowych funkcjonalnościach
 - Migracja danych (120k rekordów)
 - Administracja / utrzymanie rozwiązania
 - Stworzenie pulpitu kierowniczego z wybranymi wykresami dla zarządu menedżerskiego
 


