Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Przygotowywanie i prowadzenie działań marketingowych i PR firmy
- Tworzenie i realizacja kampanii PR, w tym komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Koordynacja działań marketingowych w Internecie, ich analiza oraz raportowanie
- Zarządzanie stroną internetową oraz komunikacją w portalach społecznościowych
- Tworzenie tekstów zarówno w języku angielskim jak i polskim, tzw. lekkie pióro
- Systematyczna aktualizacja trendów w branży Outsourcingu IT oraz opieka nad wizerunkiem firmy
- Przygotowywanie analiz rynkowych, raportów, podsumowań akcji marketingowych
- Przygotowywanie materiałów i prezentacji do celów promocyjno-informacyjnych
- Zbieranie, analiza i prezentowanie informacji na temat potrzeb i oczekiwań Klientów
Profil Kandydata:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (min. 2 lata) – Agencja Reklamowa, PR lub doświadczenie po stronie Klienta Korporacyjnego
- Doświadczenie w marketingu w branży B2B, branża Outsourcingu IT będzie dodatkowym atutem
- Znajomość współczesnych trendów, narzędzi marketingowych i komunikacyjnych oraz kanałów społecznościowych
- Doświadczenie w przygotowywaniu i koordynacji działań marketingowych, PR, promocyjnych, eventowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Komunikatywność, inicjatywa w działaniu, samodzielność
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, konsekwencja w działaniu
- Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point
Kandydatom oferujemy:
- Ciekawą i dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
- Doskonałą lokalizację miejsca pracy – w siedzibie firmy w centrum Warszawy, na Stadionie Narodowym
- Stabilne zatrudnienie
- Opieka medyczna
- Przyjazną atmosferę pracy